Friday, August 1, 2008

Cea mai tare din parcare.

Nu sunt un fanatic dupa masini insa imi place confortul, si daca e sa aleg o masina, o aleg in primul rand dupa design interoir/exterior si apoi pentru confort. Mai putin ma intereseaza marca, motorizare, fiabilitate etc. Multi imi spun ca sunt nebun dar asta e, fac cam ce imi place.
O sa revin putin si la un post anterior cu privire la brandurile care imi plac sau nu, limitandu-ma azi la automobile.

Trebuie sa va spun de la inceput ca imi plac masinile vechi, cabriolete cu linii elegante, fie ele cam orice marca. Din epoca moderna a automobilului nu imi plac insa masinile sport, cabrio. Motivatie nu am dar nu prea ma atrag si nu imi plac nici brandurile frantuzesti, nici Citroen nici Peugeot si nici Renault:) (poate de-aia nu imi place nici Loganul)Ar mai fi pe lista neagra masinile pe care le cumpara toata lumea Mercedes, BMW, Audi, Skoda, . Am o slabiciune pentru masini englezesti, Bentley, Aston. Imi place masina mea:)) Lancia Thesis si imi mai place urmatoarea: Are 1000 de cai. Ce dracu sa faci cu ei....tre sa mergi la coasa sa produci fan:)) glumesc...si e foarte confortabilaaaa....cred. Design....excelent doar ca e la fel cu acei caini latosi, la care nu stii unde le e capul.
Pretul e in jur de 160000euro, cam cat pentru un SUV alb cu geamuri fumurii, echipat "la maxim", cu muzica "pe sistem" si cu sabii in portbagaj.

Deci SIXTEEN rules. Cadillac SIXTEEN.
E cea mai misto masina pe care am vazut-o vreodata si daca ar fi sa aleg din tot ce e pe piata asta as alege-o:


No comments: