Sunday, December 13, 2009

Arde ceva?

Pai cam da....:) de ceva vreme.
Ard de nerabdare sa am ceva misto cu care sa va gadil la simturi. deci sa incerc cu astea:)
Pe langa faptul ca am terminat fotografiile pentru MITICHI calendar2010 si am trecut la faza de inciocolare a produsului finit, va mai spun ca, in perioada de criza poti compensa gandurile pesimiste cu momente de incarcare.
Si incepem asa:

Cine-i Radu de la BDG?
E un prieten care are o gasca de alti prieteni celebri, cum ar fi: Jack Daniels, Jagermeister, Finlandia, Southern Comfort, Chambord si Famous Grouse. (are mai multi prieteni dar pe astia i-am cunoscut si eu... si pe unii i-am cunoscut foaaarte bine:))

Radu e omul care ma poarta pe mine si pe Ciprian (unii dintre voi il stiti, dar pun o poza cu toti 3 ca sa ne identificati) prin vecini la party-uri.

Am strans cateva la activ dar aseara parca a fost cel mai fain chef. Poate din cauza ca a fost cel mai recent.....sigur de asta:))

Am si dovezi:
De mult nu mi-a mai placut o melodie asa de mult precum cea pe care am auzit-o aseara in club Kasho - Brasov si pe care v-o dau spre auzire... si mai adaug si niste poze de la party-uri;)

Enjoy!!!






2 comments:

Anonymous said...

cred ca piesa faina e asta Mitiiii
(http://www.youtube.com/watch?v=gR51ODTMcF8)

in rest, bravo pt post, incepi sa devii Famous :))

mitichi said...

:)) sa stii ca o sa public si aia daca o sa devin Famous....cu poza cu tot ce trebe:)) ...si dah....asta e piesa...adica varianta asta e mai misto.

Te mai astept pe aici!