Wednesday, January 20, 2010

MITICHI calendar2010













6 comments:

MARIA said...

Felicitari pt calendar!
F. reusit. Fotografii ...ALTFEL,care intradevar reusesc sa transmita un mesaj..

mitichi said...

multumesc Maria. Nu stiu care Maria...:) poate sora mea:))?
o cheama la fel.

Ma bucur ca trezeste stari si gadila retina.

MARIA said...

Nu, sigur nu sora ta:)
Nu conteaza cine, importanta e ideea mesajului...deci..FELICITARI!

mitichi said...

E blogul meu deci eu decid ce conteaza si ce nu:))))) si cu singuranta pentru mine conteaza parerile celor care imi observa activitatea. Pererile sunt importante pentru ca sunt intr-o oarecare masura un ghid al felului in care dezvolt proiectele si apoi conteaza persoanele care emit pareri pentru a sti daca le iau in calcul.
oricum multumesc din nou si sa pun problema altfel. mi-ar placea sa te cunosc, sau daca te cunosc sa stiu sa te identific. Pffff ce mult scriu mai mult decat pe post:)

Anonymous said...

foarte fain calendarul...e chiar reusit!!!!!!!!:D
tineo tot asa:D:D:D

mitichi said...

multumesc alin