Wednesday, May 12, 2010

As impusca pe cineva!!! Voluntari???:)))

Asta e asa inainte de FEERIC. Am zis ca trebuie sa scriu pentru ca am descoperit ca fotografiile pe care le fac pot primi o alta valenta si fatza de ceea ce concep in studio pot fi valorificate mult altfel. E vorba de ochi, e vorba de viziune, de imaginatie si creativitate. Asta puteti vedea pe www.eventica.ro. abordare tridimensionala si un continut foarte exact. Fotografiile cu modele ce reflecta fiecare serviciu in parte le-am facut beneficiind de o recuzita bine pusa la punct din diverse "ustensile' si ceva improvizatie:) cum de fapt se intampla mereu pe aici. Si cum am tot spus oamenilor astora ca merg sa ma bucur de ce ofera ei m-am gandit sa vad care va inscrieti la "executie". Pe principiul nu cant bine dar cant tare, o sa trag in orice chiar daca misca sau nu. Imi da o stare de siguranta:))))

Si ce mai e inedit la site e faptul ca e colorat. Place la mine mult.

Astept inscrieri pentru pac pac!!!

Dupa FEERIC promit sa descarc un incarcator in capul unui voluntar;)

No comments: