Friday, June 13, 2008

Doar pentru femei....sau!?

Am tot zis de nudurile alea, si m-am laudat in sus si in jos. Ei da....sunt asa ca soricelul curajos care zice: "Undei matza ca o f...?" si cand apare matza: "Unde-i gaura ca am belit p...". Deci cam asa ceva. Am facut sedintele foto cu Nicolle Andreea Adi si Roberto. Insa pentru ca fotografiile cu fete s-ar putea sa iste anumite controverse (sunt artistice deci nu sariti) am ales sa nu le fac publice decat dupa aparitia calendarului de colectie MITICHI 2009. Sau poate atunci nu mai are rost sa le public pentru ca vor fi altele mai bune in calendar. Ah, ca nu v-am spus de calendar...dar am suficient timp sa va bazai.
Asa ca o sa postez cate 2 fotografii cu baietii asa sa-si clateasca damele ochii. Si mai stiu eu cativa baietii care ar face-o:)).

Fetelor, sho pe ei!!!


No comments: