Friday, June 27, 2008

Cantare mishto!

Sunt un bun si distins ascultator. De obicei in masina mea "canta" radio guerilla. E un radio istet si imi place si il mai baga si pe Tamango, al carui fan ma declar:)) Pe langa toate astea m-am umflat in pene aseara. De ce? Pai daca la toate radiourile auziti "Asculti Radio 21", sau "Asculti Kiss fm" aici am auzit asta. "Dumneavoastra ascultati Radio Guerilla" OOOO cum m-am simtit;) :))de parca ala vorbea cu mine...dar asa a fost o senzatie faina..Ati inteles de ce sunt un ascultator distins acum.
Si ca sa stiti si voi ce ascult, ia fiti atenti: De vreo luna, am vazut la TV concertul dedicat printesei Diana (unul dintre cele mai mari brand-uri la nivel mondial, dupa parerea mea) pe minunatul Wembley. Si apare o fatuca cu voce pitigaiata care m-a facut sa stau si sa ascult cam tot ce a cantat. M-a lasat masca, insa nu stiam cum se numeste si nici melodiile.
Am dat de ea tarziu azi noapte si va pun si voua. Mi se pare minunat cum suna. Se numeste Lily Allen si am o manie nebuna de ai gasi albumul. Ah da, sa stiti ca am inceput de ceva timp sa cumpar muzica, refuz sa o mai descarc free....poate-s fraier, dar asa vreau. Si calitatea e ireprosabila.

Hai ascultati. Vizionare placuta!! :))


No comments: