Friday, June 20, 2008

Sunt creative sau marketer?

Maaare conferintza azi despre .....povesti. Faine unele treburi si interesante. SI unii vorbitori suficient de dinamici si de unsi la vorba incat sa imi capteze atentia. Si pe masura ce se tot succedau la vorbit, intrebau. Cati sunt advertiseri? Cate agentii? Cati marketeri? Cati creativi? si tot asa . Ma, si zic ba sa-mi bag...eu pot sa ridic mana la toate (ca n-au intrebat cat de buni). Si ma gandeam ca dupa conferinta am fugit sa fac scenariu de montaj la emisiunea, la care de fapt sunt producator si al carui scenariu il scriu, dar pe care o si regizez si bineinteles ca mai fac si pe asistentul de operator atunci cand nu pica camera pe mana mea si trag cadre. Si in emisiunea asta apar modele pregatite de mine si carora le fac poze atunci cand nu lucrez la vreo campanie publicitara. Ba da multe fac. Si ma gandeam eu asa acolo la conferinta....ba da eu ce-s de fapt?
Scoala n-am facut pentru nici una din astea. Diplome...ciu-ciu. Si vine un ficior la pupitru si zice: eu fara microfon ca vorbesc tare. Si cica, eu is ANTREPRENOR.
No drept sa va spui, as putea zice ca si eu is de-asta, dar nu-mi place cum suna. Si atunci depinde cui ma recomand si cat de mare vreau sa ma dau.
Antreprenorul era Dorin Boerescu-istet baiat, dar a mai fost unul care mi-a placut. Claudiu Gamulescu cred, si mi-au mai placut niste proiecte ale celor de la IQads si ale unui tip cu ceva muci (asa il chema Mucichescu) care a mai prezentat niste proiecte inovatoare.

Ce au toti oamenii acestia si noi agentiile din sibiu nu avem? PIATA frate!!! Ca idei si strategii.. am bacsuri intregi ca doar de-aia e MITICHI IDEAS. Trebuie sa ai si clienti deschisi si bugete. Tristetea vine din urmatorul aspect. Cei deschisi nu au bugete, iar bugetele sunt la cei conservatori si ingusti.
Oricum pe an ce trece e tot mai bine.

Voi cei care imi cititi blogul ce ziceti ca sunt eu? (dupa cat am scris veti zice papagal:)) nu?)

3 comments:

anca stanila said...

esti un simpatic! asta stiu sigur. aveam o dispozitie ingrozitoare
, dupa o noapte de nesomn,inainte sa citesc. am zambit, dupa. merci frumos!fi tu si fa ce faci ca faci bine, nu ai nevoie sa fi clasificat.

Claudya said...

In primul rand esti din toate cate...dar nu cate putin, asta o demonstreaza clientii tai iar clientii sunt intradevar asa cum i-ai prezentat tu...Sibiul e frumos si cam atat,dezvoltaori putin care colaboreaza cu Bucurestiul,sibieni fitzosi,fara sa stie de ce si ptr ce...diplomele din ziua de azi nu ne mai ajuta cu nimic,oricine o poate cumpara si acum cu asta ne laudam,astea sunt vaoriile tarii...ex. :masina, mobilul,tzoalele,etc...asta e educatia care o primesc copii la scoala cand profesorii sunt asa cum sunt, apoi ne miram,de ce?!
Oricum eu consider o adevarata valoare ceea ce faci tu si putini altii k si tine.Fi bun si nu-mi distruge sperantza!

AlexM said...

100% cReAtIvE!

Cat timp am avut placerea si onoarea de a lucra cu tine si apoi urmarindu-ti munca ce am scris sus te caracterizeaza d.p.meu.d.v.d.r
Si pentru ca sa fi creativ nu e de ajuns, e nevoie si de munca pe langa sclipirea geniala, nici de asta nu te-ai ferit.