Sunday, July 6, 2008

Ma branduiesc deci exist!

M-am gandit initial sa va scriu ca m-am dat cu eS-ul :), dar in afara de faptul ca e super confortabil si ca iti ofera maxim de siguranta nu aveam ca sa va spun. In cazul in care nu v-ati prins, dar ma indoiesc, pentru ca cititorii mei sunt sclipitori;), va spun ca e vorba de Mercedes S500. Bun. Acum trebuie sa spun ca nu sunt fan Mercedes, si de asta leg ceea ce scriu azi.

Branduri care imi plac si branduri pe care le urasc.

I love: Google, Pepsi, Zara, KFC, Leo Burnet, Nokia, Sony, Nikon, Vodafone, Bentley,

I hate: Yahoo, Coca-Cola, D&G, MC Donalds, McCann Ericson, Motorola, Phillips, Canon, Orange, Rolls Royce

Voi reveni asupra acestui subiect.
De ce nu imi plac cele mai sus enumerate? Pentru ca sunt prea agresive pentru gustul meu. Ma simt hartuit de ele.....:)) ahhhh!!;)

Si daca tot suntem in zona cuvintelor cu rezonanta sexuala sa va mai spun ca zilele aste folosesc un cuvant foarte des "opulenta" si unele branduri pe care le urasc au legatura cu asta.
Pe voi ce va enerveaza, sclipitorilor ;)

6 comments:

Anonymous said...

ahahahah ma gandeam yo ca era si cannon in hated list:P

mitichi said...

:)) asta zici pentru ca ti-am vandut aparatul:)) Chiar nu imi place Canon-ul, poate Hasselblad...ce zici?;)

Claudya said...

e nu sport...D&G,VERSACE,ARMANI SI LOUIS VUITTON!!!!!astea sunt agresive si le poarta TZARANIII!!!sa ma iertati:P
Nu imi place Antena3,Realitatea si cred ca in curand HI5:d
imi place: zara,mango,stradivarius,loli pops and much more...:P

mitichi said...

ma cam regasesc, avem cateva care ne deranjeaza pe amandoi, insa motivele sunt diferite

Anonymous said...

da, am fost surprins ca nu ai zis nimic de hasselblad.. chiar pacat:P

Anonymous said...

Good post.