Friday, May 2, 2008

Buna trimineatza!!!!

Trimineata e mai mut decat o dimineata. E atunci cand nu ai chef sau nu poti sa te trezesti si telefonul tot suna ca nebunul parca numai sa iti faca in ciuda.
Azi ma doare tare in....gat. Nu... pe bune chiar ma doare....si ii dau cu spray-uri de tuse si antibiotice. M-am gandit sa va pun niste intrebari "incurcatoare" incepand de azi dar am renuntat. Erau de genul: Cum se umfla mingile de ping-pong? Pestilor le e vreodata sete? insa mai bine va bine dispun.
Sa va spun reteta mea. Functioneaza pe principiul: cand vad unul mai prost decat mine, imi sare inima de bucurie. Si atunci deseori pentru a-mi incarca bateriile ascult oameni carora le sunt superior;) Sa va dau si voua. E vorba de Tamango. Cica e consilier pe probleme de minoritati (sau ceva de genul) in guvern. Mai canta alaturi de Hara o melodie si mai e si voice-over la Radio Guerrila unde isi bat aia joc de el gramada.

Ia ascultati, sa "va radeti"! HOP HOP!!




http://www.youtube.com/watch?v=iGWwc1lV07w

No comments: