Wednesday, May 28, 2008

DEFINITIV!!!!

Am terminat si campania pe care am inceput-o cu Andreea Hasa. Va atasez printurile asa intr-o stare sper eu, finala. Mai trebuie acordul clientului.
Am facut primul shooting cu nuduri. Cu Adi si Nicolle. L-am facut asa pac-pac, pe nepusa masa. I-am luat prin surprindere pe copii.
Ideea e ca muult am mai "luptat" pentru shooting-ul asta. Dupa ce il programaseram de 2 ori, dupa ce a plouat de fiecare data, cand in sfarsit a fost frumos si am zis sa mergem in drum spre locatie am avut un accident din cauza.....ati ghicit....unui taximetrist care a iesit in fatza mea (dornic sa ii dau autograf as zice eu):)). Cica s-a uitat doar in stanga nu si in partea din care veneam eu.:)) si chiar asa a fost. Dar vorba soferului de autobuz pe care l-am acrosat incercand sa evit dobitocul, "Baaaa, da cum dracu te uiti doar in stanga, esti pe sens unic aici?" Ma rog...deci vroiam sa zic ca nici atunci nu am facut fotografiile.
Si zic eu....mah!...hai sa nu il programez...sa il iau prin surprindere (pe el, pe shooting) si chiar l-am surprins. I-am sunat aseara pe copii si zic...executarea, deschilotarea si la poze inainte mars:)).
Copiii mei cuminti, ascultatori si foarte buni profesionisti au ascultat indemnul. Rezultatul suuuper poze. Le veti vedea curand.

HAI BYE! si uitati-va la Hasa cum stie ea cu pozele. Traznet!! Bravo.


No comments: