Thursday, May 1, 2008

Unu mai muncitor decat altii ;)

Ma suna un prieten si zice: "Ba m-am gandit sa facem azi un gratar dar pana sa te sun a intervenit ceva si plec cu o gagica." Foarte bine, zic (cica prietenul la nevoie se cunoaste). Ideea e ca as avea nevoie de un prieten sa mearga azi in locul meu la filmari si eu sa stau sa vegetez. AAAah ca nu v-am spus:) produc o emisiune tv. Promenada se numeste, si se difuzeaza sambata de la 12 pe antena1 sibiu. Nu o sa va fac la nervi cu emisiunea. De asta se ocupa Nicolle pe blogul ei.
Na asa, si sa revin, cica produc emisiunea dar cine m-ar vedea la filmari ar zice ca sunt asistent de cameraman, sau mai rau, bagator in seama, deci ma onoreaza atunci cand sunt considerat sofer. Apar si eu cam 30 de secunde in emisiune, puse cap la cap, la volanul masinii. Nici sarutmana mama, nu pot sa spun.
In fine, azi sunt 1 mai muncitor decat altii, clar. De ce? Pentru ca oriunde trebuie sa filmam mi s-a spus ca azi e liber si ca sa ma descurc singur. Asa ca transmit pe aceasta cale condimentele mele pentru carnea de gratar, si cele necesare destuparii sticlelor.


La mai mare, dar mai rare!!

No comments: