Monday, May 5, 2008

VOTATI-MA!!!

Cam asa se aude zilele astea prin biroul meu. Vin "catindatii" sa le fac mai o poza, mai un afis, mai sa-mi impartaseasca din proiecte pentru ca eu sa le dau mai departe... M-am saturat. Dar e bine ca mai aud una-alta si sunt la curent cu privire la barfele electorale; care injura mai tare, si pe cine.
Si acum deosebite aprecieri pentru campania lu nenea Klaus. Foarte discret elegant si de impact. Bravo celor care au facut-o! (hmm.. daca-s din Sibiu si-s concurentii mei?) oricum bravo lor. Eu unul sper sa castige, desi nu pot sa votez in Sibiu, ca ce-as mai fi influentat votul putin. Dar e omul care A FACUT. Cam singurul dupa '90 si e valabil pentru toata tara. In rest numai de povestitori am avut parte. Ca femeile vrajite, f....e si parasite. Acum e timpul sa-i f...m noi pe ei.

Asa ca ia mai votaaati mai flacai, si-i pocniti cu bice mai, si-i trozniti cu zurgalai.... sa le mearga fulgii ma'. Mama lor de politicieni!

VOTATI-MAAA!!! ;)

EXPLICATIE: punctele de la "f....e" si "f...m" sunt interpretabile. Eu prefer "furate" si "furam"

No comments: