Saturday, May 17, 2008

Îs pe 'ci prin zonă

Am avut mult de lucru zilele astea si am senzatia ca pana nu se anunta rezultatele voturilor o sa tot muncesc pentru "catindati". Urata munca dar ce sa fac ...ies bani...si ui asa la un moment dat toti devenim niste prostituate, unii mai de lux altii pe un target general.
Foarte multumit sunt insa de felul in care se misca lucrurile la campania pentru Harms.
O sa vedeti rezultate saptamana viitoare si clip video si print.
Pana atunci ii bag mare la sala sa ma subtiez...ce zic eu sa ma subtiez...sa dau jos...3, 4....7 poate chiar 17 kile ca vine vara si am auzit eu ca sunt unul dintre cei mai doriti burlaci din Sibiu (evident nu am auzit, dar imi place titulatura) :))
Maine vegetez...sper...si luni vin cu lucruri concrete...cred..atat cat sa va retin din treaba 5 min.

Daca e soare, hop la gratare,
Daca ploua...da-o Doamne curata ;) (asta-i vorba de la Apoldu de Jos)

Doamne ajuta!

No comments: