Thursday, May 22, 2008

Maestre,..... muzica!!!

NUU ca nu e cu de-alea grele....sunt doi baieti care vin in Sibiu acum weekendul asta. Pe unul il cheama Alex si unu' are prenume de emoticon - Smiley. (de ce Dumnezeu n-au oamenii astia si nume, .....oooups stai ca si eu sunt doar MITICHI, pentru profani)
Deci asa, merg sa fac "un putin" de clubbing (cum ar zice prietenul meu italian), la Cotton si maine seara fac poze in Liquid la Smiley. Sa stiti ca are ficiorul asta super album. Am ascultat cateva demo-uri.
De ce fac poze? ca m-au sunat de la GrafittiBBDO (o mare agentie de publicitate), ca cica au auzit ei de mine ca mai nimeresc poze, si se bazeaza ca prind o zi buna, eu nu as fi sigur:)).

N-am eu nimic de castigat si nici reclama gratis nu fac, dar uite va invit la concertul lui zambiliciu ca mie imi place.

Daca falseaza sa vedeti ce bag pe blog..3post-uri....atata-i trebe:)).

Zi faina si umbrele colorate!

No comments: