Wednesday, May 7, 2008

EFSE

Pun pariu ca nu stiti ce-i asta. Nici eu nu stiam pana acum o luna. EFSE inseamna European Fund for Southeast Europe. Adica niste baieti si fete care, din cate inteleg eu, sunt manageri pe la banci din Muntenegru, Albania, Macedonia, Kosovo(astia au banca?:)) si bineinteles Romania. Si s-au adumat aici la Sibiu sa vorbeasca despre criza financiara la nivel european pe care o simt intens clientii mei si bineinteles si eu. Ce caut eu aici? Pai fac poze! Daca l-au vrut pe cel mai bun :)) il au. Am uitat sa va spun ca relatez de la fata locului intr-o scurta pauza. Azi toata ziua voi fi aici. Si maine la fel. O sa plec cu aspiratii mari de aici si cu un bagaj de cunostinte despre cum se fac bani multi, intr-un timp scurt si cu putin efort. SIIIGUUR!! Daca vreti va spun si voua. 1000 de parai de persoana si va spun.
Ha, ha!
Deja am invatat!!

No comments: