Sunday, May 11, 2008

Dor de duca....

...mda...si m-as tot duce, tare, sa va fie dor de mine:)) Nici sa scriu pe blog(lucru care imi ia 3 min.) nu am avut timp zilele astea. Am facut treaba. Buna. Pe langa afise pentru campanii electorale am facut si lucruri constructive si placute. :) ...Intelegeti ce vreti:) Am avut un shooting cu Denisa, copilasul nou. Si v-am promis poze cu ea. Sunt altfel decat poate v-ati obisnuit. E primul ei shooting si daca va ganditi sa criticati, tineti cont de asta. Vreau sa im si spuneti despre ea...daca va place ...daca nu...daca va place rezultatul....

Am mai muncit ceva... lucrez la o campanie frumoasa despre frumos. Cu o vedeta. Saptamana viitoare ar trebui sa fie gata. Incarc acum fotografiile cu Denisa si plec. Cand ma intorc va spun unde am fost.

Doamne-ajuta!


No comments: